Ne, pri nas ni mogoče zamenjati izdelka.
Prosimo, da nas kontaktirate na info@sportega.si. Če želite vrniti opremo, jo pošljite na naslov službe za reklamacije.
Imate dve možnosti :
Vaš uporabniški račun vam ponuja dve možnosti za plačilo. Če poskusi niso uspešni, nas kontaktirajte prek info@sportega.si.
Če je naročilo pripravljeno za pakiranje ali že poslano, spremembe niso mogoče. Informacije o stanju vašega naročila so na voljo v uporabniškem računu. Če je sprememba, ki jo želite, izvedljiva, naročilo še ni v obdelavi.
Da, taka sprememba je možna, če vaše naročilo še ni spakirano ali poslano. Informacije o stanju vašega naročila so na voljo v uporabniškem računu. Če je sprememba izvedljiva, in naročilo še ni v obdelavi, glejte zgoraj.
Na žalost ne. Naročilo morate oddati znova.
Naročilo lahko prekličete v svojem uporabniškem računu. Če preklic ne uspe, nas kontaktirajte na info@sportega.si. Če je naročilo že poslano, ga ne sprejemajte. Prevoznik bo vrnil vaše neprevzeto naročilo, in takrat se preklic izvede.
Če odstopite od pogodbe, vam povrnemo vsa prejeta finančna sredstva v roku 14 dni od datuma odstopa od pogodbe.
Oglejte si stran Kako uporabiti kupon za popust. Našli boste podrobna navodila za uporabo kupona.
Za določeno trgovino boste našli podatke o razpoložljivosti zaloge izdelka v podrobnostih informacij o izdelku.
Ob izdelku na spletu boste našli informacije o razpoložljivosti zaloge. Če izdelek ni na zalogi, navedemo datum dostave na navedeni naslov po uspešnem oddaji naročila.
Vse pravice pridržane, © 2002–2024 Sportega