FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja


Reklamacija

Ali je možno zamenjati izdelek?

Ne, pri nas ni mogoče zamenjati izdelka.

Prejel sem napačen ali poškodovan izdelek. Kaj naj naredim?

Prosimo, da nas kontaktirate na info@sportega.si. Če želite vrniti opremo, jo pošljite na naslov službe za reklamacije.

Kaj storiti, če je bila pošiljka poškodovana s strani prevoznika?

Imate dve možnosti :

  1. Prevzemite pošiljko in skupaj s prevoznikom izpolnite reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki. Strokovni vozniki prevozniških podjetij morajo imeti zapisnik vedno pri sebi. Vse podrobnosti je treba zapisati v zapisniku in narediti nekaj fotografij. Če so izdelki znotraj poškodovani, nas kontaktirajte.

  2. Ne sprejmite pošiljke in nas o njenem poškodovanju obvestite na: info@sportega.si.


Naročilo in plačilo

Ne morem zaključiti plačila. Kaj storiti?

Vaš uporabniški račun vam ponuja dve možnosti za plačilo. Če poskusi niso uspešni, nas kontaktirajte prek info@sportega.si.

Ali lahko spremenim naslov ali zamenjam prevoznika v naročilu?

Če je naročilo pripravljeno za pakiranje ali že poslano, spremembe niso mogoče. Informacije o stanju vašega naročila so na voljo v uporabniškem računu. Če je sprememba, ki jo želite, izvedljiva, naročilo še ni v obdelavi.

Ali lahko spremenim potrjeno naročilo? Na primer, sprememba velikosti oblačila ipd.

Da, taka sprememba je možna, če vaše naročilo še ni spakirano ali poslano. Informacije o stanju vašega naročila so na voljo v uporabniškem računu. Če je sprememba izvedljiva, in naročilo še ni v obdelavi, glejte zgoraj.

Ali lahko dodam drug izdelek k naročilu?

Na žalost ne. Naročilo morate oddati znova.

Kako preklicati naročilo?

Naročilo lahko prekličete v svojem uporabniškem računu. Če preklic ne uspe, nas kontaktirajte na info@sportega.si. Če je naročilo že poslano, ga ne sprejemajte. Prevoznik bo vrnil vaše neprevzeto naročilo, in takrat se preklic izvede.

Kdaj bom dobil vračilo denarja?

Če odstopite od pogodbe, vam povrnemo vsa prejeta finančna sredstva v roku 14 dni od datuma odstopa od pogodbe.

Kje lahko uporabim svoj kupon za popust?

Oglejte si stran Kako uporabiti kupon za popust. Našli boste podrobna navodila za uporabo kupona.

Spletna stran

Kako ugotoviti, ali je izdelek na zalogi v trgovini?

Za določeno trgovino boste našli podatke o razpoložljivosti zaloge izdelka v podrobnostih informacij o izdelku.

Kako ugotoviti, ali je izdelek na zalogi za spletno prodajo?

Ob izdelku na spletu boste našli informacije o razpoložljivosti zaloge. Če izdelek ni na zalogi, navedemo datum dostave na navedeni naslov po uspešnem oddaji naročila.