Kako vrniti blago


Za poenostavitev in jasnost obravnave reklamacij lahko svojo reklamacijo vložite tudi v elektronski obliki.

Postopek obravnave reklamacije

  1. Izpolnite naš reklamacijski obrazec. Obrazec najdete v svojem uporabniškem računu, lahko pa ga prenesete tudi od tu. V obrazcu boste našli vse pomembne informacije, potrebne za nemoteno reševanje reklamacije. Napako ali težavo čim bolj natančno opišite in po potrebi priložite risbo ali fotografijo.
  2. V obrazcu navedite tudi svojo številko bančnega računa, če težave ne bi mogli rešiti ali če izdelek ne bi bil več na voljo.
  3. Izpolnjen obrazec natisnite in ga podpišite.
  4. Obrazec priložite reklamiranemu in vrnjenemu izdelku.
  5. Priporočamo, da obrazcu priložite tudi kopijo računa vašega naročila. To bo bistveno pospešilo postopek obravnave reklamacije.
  6. Nato lahko prek spleta spremljate postopek obravnave vaše reklamacije.



Naslov za vračilo

Prosimo, da vrnjene pakete pošljete na naslednji naslov:

Packeta Adriatic d.o.o.
95663187 (Povratna koda)
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Pomembno: Prepričajte se, da je blago skrbno zapakirano, da ne pride do poškodb med prevozom. Na embalažo jasno napišite povratno kodo: 95663187. Neprevidno označevanje lahko povzroči zamude pri obravnavi vašega vračila.




Vračilo blaga v 14 dneh v skladu z zakonom

Če ste potrošnik, imate po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico vrniti kupljeno blago brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema.

Poskrbite, da bo blago dobro zapakirano, da se preprečijo poškodbe med prevozom. Povračilo za vrnjeno blago bo nakazano na vaš bančni račun v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 14 dneh od prejema obvestila o vračilu, vendar šele, ko bomo prejeli vrnjeno blago ali dokaz, da je bilo poslano nazaj. Stroške vračila krije kupec. V primeru vračila brez navedbe razloga kupec krije tudi stroške pošiljanja blaga nazaj prodajalcu in ni upravičen do povračila teh stroškov.




Pogoji vračila in stroški pošiljanja

  • Blago, ki je bilo kakorkoli prilagojeno po meri (npr. premazi, tisk, gravura), ni možno vrniti v 14 dneh.
  • Če vračate teniški lopar z napetimi strunami, bomo odšteli stroške strunanja.
  • Če blago vračate v več paketih, mora biti vsak paket posebej označen z nalepko prevoznika (1 paket = 1 nalepka). Več paketov ne more biti poslano z eno nalepko.



Garancija in odgovornost za napake izdelka

Za izdelke velja garancija po pogojih, navedenih v garancijskem listu. Minimalni garancijski rok je 24 mesecev in začne teči z dnem prejema izdelka. V času garancijskega roka se kupec lahko obrne neposredno na prodajalca za popravilo izdelka.




Minimalna garancija

Zakonsko določena minimalna garancijska doba je 24 mesecev. Če je za izdelek zagotovljen daljši garancijski rok, je to navedeno na računu ali garancijskem listu.




Pogoji garancije

Priporočamo, da po prejemu blaga preverite, ali je prišlo do morebitnih poškodb. Če opazite kakršnekoli poškodbe, jih takoj zabeležite. V takem primeru vam je prodajalec dolžan zagotoviti popust ali zamenjavo izdelka. Poškodb, ki so nastale med prevozom, ne moremo upoštevati, če so prijavljene prepozno.




Reklamacija izdelka

Reklamacije so obravnavane v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V primeru nepopravljive napake izdelka (na podlagi pisnega mnenja pooblaščenega servisa) bo izdelek zamenjan ali bo kupcu vrnjena celotna kupnina. V primeru težav lahko kontaktirate katero od naših oseb, navedenih na strani za stike.