Splošni pogoji prodaje


Splošne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "SPP") urejajo pravice in obveznosti, povezane z nakupom blaga v spletni trgovini: www.sportega.si in so sestavni del prodajne pogodbe, sklenjene med Prodajalcem (upravljavcem spletne trgovine) in Kupcem. Z sklenitvijo prodajne pogodbe kupec izjavlja, da je seznanjen s temi SPP in se strinja z njihovo veljavnostjo.

Ti SPP veljajo od 1. 3. 2024.

Definicije pojmov

Trgovina – spletna trgovina Prodajalca je dostopna na naslovu: www.sportega.si

Prodajalec – trgovsko podjetje Sportega s.r.o., Čechyňská 16, CZ-60200 Brno, Češka republika, registrirano v oddelku C, vpis 44355 v sodnem registru v Brnu, vodja trgovine: Josef Mech, Martin Dosek, ID za DDV: 26904241. Prodajalec je trenutno upravljavec spletne trgovine.

Kupec – to je potrošnik ali podjetnik, ki s prodajalcem sklene prodajno pogodbo preko spletne trgovine.

Potrošnik – fizična oseba, ki s prodajalcem sklepa pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno gospodarsko ali poklicno dejavnostjo.

Podjetnik – v smislu teh splošnih pogojev je to fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost, ki opravlja gospodarsko ali poklicno dejavnost v svojem imenu. Če kupec ob sklenitvi pogodbe navede svojo davčno številko, se šteje za podjetnika v smislu teh SPP, zanj pa veljajo predpisi, ki se nanašajo na podjetnike.

Prodajna pogodba – pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem preko spletne trgovine, katere predmet je nakup blaga.

Pogodba o varstvu potrošnikov – prodajna pogodba, pogodba o delu ali druge pogodbe v smislu civilnega zakonika, če sta stranki pogodbe na eni strani potrošnik in na drugi strani prodajalec.

Blago – izdelki, ki jih prodajalec ponuja v prodajo preko spletne trgovine.

Kurier – prevoznik, ki zagotavlja prevoz blaga od prodajalca do kupca na podlagi pogodbe, sklenjene z prodajalcem.

Delovni dnevi – dnevi v tednu od ponedeljka do petka, razen sobot, nedelj in dni, ki so v skladu z veljavnimi zakoni prosti dnevi.

Koda za popust – kombinacija črk in številk, ki ob vnosu v ustrezno polje v košarici omogoča, da kupec prejme popust na blago. Popusti so na voljo v okviru promocijskih akcij ali poslani po elektronski pošti.

Darilni bon – kupon, kupljen v spletni trgovini v papirni ali elektronski obliki. Vsebuje kodo, ki ob vnosu v ustrezno polje v košarici omogoča odštetje vrednosti od skupne vrednosti naročila.

Zamenjava ali vračilo preko spletne trgovine – preprost način vračila blaga s hkratno možnostjo rezervacije novega blaga preko spletnega obrazca na spletni strani trgovine.

Mnenja – vsa mnenja na Sportega.pl prihajajo od preverjenih kupcev. Vsak kupec prejme na elektronski naslov, naveden ob naročilu, unikatno povezavo za oddajo mnenja o kupljenem izdelku ali storitvi. Za en izdelek je mogoče oddati le eno mnenje. Po oddaji mnenja je povezava deaktivirana.

Sklenitev prodajne pogodbe

Ponudba za sklenitev prodajne pogodbe (ponudba) je blago, objavljeno na spletni strani trgovine, prodajna pogodba pa je sklenjena, ko kupec odda naročilo, ki ga prodajalec potrdi. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da sprejema te SPP.

Blago, objavljeno v spletni trgovini, je označeno z imenom in opremljeno z besednim opisom, ki vključuje informacije o uporabljenih materialih in lastnostih blaga, pri čemer ima kupec možnost izbire velikosti in barve blaga, če je to na voljo, pred dodajanjem v košarico.

Kupec izbere blago, vključno z barvo, velikostjo in drugimi lastnostmi, če je to mogoče, in nato doda blago v košarico s pritiskom na gumb "dodaj v košarico" (ali gumb z ikono košarice). Med postopkom naročila ima kupec možnost, da se vrne na posamezne korake, da preveri in popravi napake v naročilu.

Dokler kupec ne zaključi postopka oddaje naročila in ne izbere gumba "Oddaj naročilo", s čimer postane naročilo zavezujoče, se lahko na kateri koli stopnji umakne iz naročila s prekinitvijo zgoraj opisanih korakov in zapustitvijo spletne strani trgovine.

Po oddaji zavezujočega naročila bo kupec na naslov elektronske pošte, ki ga je navedel ob naročilu, prejel potrditev naročila, ki bo vsebovala številko naročila in povzetek ključnih podrobnosti sklenjene prodajne pogodbe.

V zvezi z oddanim naročilom lahko prodajalec stopi v stik s kupcem po telefonu na številko, ki jo je kupec navedel med oddajo naročila, za potrebe izvajanja sklenjene prodajne pogodbe.

Prodajna pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku.

Oddano naročilo po potrditvi predstavlja prodajno pogodbo, sklenjeno med prodajalcem in kupcem, ki je arhivirana za izvedbo in nadaljnjo evidenco ter je kupcu na voljo po prijavi v uporabniški račun. Kupec, ki je hkrati potrošnik, ima pravico odstopiti od sklenjene prodajne pogodbe brez kakršnih koli posledic do trenutka pošiljanja blaga. Kupec je dolžan obvestiti prodajalca o nameri odstopa od pogodbe po elektronski pošti ali po telefonu. Naročilo se lahko spremeni ali popravi do trenutka pošiljanja blaga, razen sprememb načina plačila, ki jih je mogoče izvesti le s predhodnim soglasjem prodajalca.

Kupec lahko med postopkom naročila kupi dodatne storitve, ki jih ponuja prodajalec. Te dodatne storitve vključujejo:

  • "Podaljšan rok za vračilo" – storitev, ki podaljša rok za odstop od prodajne pogodbe izven roka, določenega v splošnih pogojih. Natančen rok, za katerega se podaljša rok za odstop od pogodbe, je naveden v opisu te storitve med postopkom naročanja.
  • "Hiter povračilo denarja" – storitev, pri kateri prodajalec zagotavlja kupcu, da bo v primeru vračila blaga zaradi odstopa od pogodbe ali iz kakršnega koli drugega razloga zagotovljena posebna storitev, ki omogoča prioritetno obravnavo takega vračila in povračilo kupnine kupcu.

Cena

Cene posameznega blaga in storitev, objavljene na spletnih straneh trgovine, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in vse druge dajatve, predpisane z drugimi predpisi, ali druge denarne obveznosti. Stroški dostave blaga so odvisni od izbranega načina dostave in načina plačila.

Cena blaga, navedena za posamezno blago ob oddaji naročila, je zavezujoča tako za prodajalca kot za kupca in se po oddaji naročila ne spremeni, tudi če prodajalec kasneje spremeni ceno določenega blaga ali ga vključi v promocijo. V primeru zamenjave istega blaga za drugo velikost kupec plača enako ceno kot pri prvotnem naročilu. Če kupec zahteva zamenjavo za drug tip blaga, velja cena po aktualnem ceniku, kupec pa ni upravičen do popusta, popusta v okviru Sportega ali uporabe popustne kode, ki jo je uporabil ob prvotnem naročilu.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe nakupnih cen blaga, ki je v prodaji preko spletne trgovine, in do organizacije promocijskih akcij v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.

Prodajalec zagotavlja različne vrste popustov (zvestobni, količinski, z uporabo popustnih kod itd.). Vsak popust se lahko uporabi samo enkrat, razen če prodajalec izrecno določi drugače. V primeru večkratne uporabe ali v primeru, da se popust uporabi v nasprotju s pravili o popustu ali promociji, ima prodajalec pravico zavrniti tak popust. Kupec bo o tem obveščen in bo imel možnost oddati naročilo brez popusta.

Darilni bon. Darilni bon je nedeljiv, kar pomeni, da mora biti celotna vrednost navedena v enem naročilu. Če darilni bon presega vrednost naročila, se razlika ne vrne, ne v obliki novega darilnega bona niti v denarju. Prav tako se darilni bon ne zamenja za denar. V enem naročilu je mogoče uporabiti največ 5 darilnih bonov.

Popustna koda. V enem naročilu je mogoče uporabiti le eno popustno kodo. Pri nakupu darilnega bona ni mogoče uporabiti popustnih kod.

Cena in načini plačila

Plačila se izvajajo v EUR.

Kupec lahko med oddajo naročila izbere enega od naslednjih načinov plačila:

  • Plačilo po povzetju: ob prevzemu pošiljke; plačilo s kartico ali gotovino.
  • Plačilo vnaprej (brezgotovinsko plačilo): preko plačilne platforme ali s plačilno kartico; plačilo s prenosom.

Izbrani način plačila po oddaji naročila lahko spremenite le s soglasjem prodajalca.

Informacije o posameznih načinih in metodah plačila najdete na strani: https://www.sportega.si/s/dostava-108 in https://www.sportega.si/s/placilo-za-blago-210.

Pogoji dostave

Blago se dostavlja izključno na ozemlju Sloveniji.

Prodajalec se v skladu s sklenjeno prodajno pogodbo zavezuje, da bo kupcu dostavil blago skupaj z vsemi njegovimi deli in dodatki. Kupec lahko pri oddaji naročila izbere enega od naslednjih načinov dostave:

  • Kurierska dostava na naslov, ki ga kupec navede v naročilu.
  • Osebni prevzem na eni od partnerskih lokacij.

Obveznost prodajalca v obliki dostave blaga se šteje za izpolnjeno, ko kupec lahko pregleda blago na mestu dostave, o čemer bo predhodno obveščen. Če prodajalec mora blago poslati s kurirjem za dostavo kupcu – podjetniku, ga predaja kurirju in omogoča kupcu, da uveljavlja pravice, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe o dostavi pri kurirju. Dostava blaga kupcu – potrošniku se šteje za opravljeno, ko mu kurir preda blago.

Dostava pošiljke do naročnika

Razen v primeru dostave na Varno mesto lahko Pošiljatelj zahteva, če je to zahtevano v Državi pošiljanja in Državi dostave, da je Prejemnik Pošiljke polnoleten in da podpiše ESCD ali kateri koli drug zahtevan dokument ali zagotovi PIN kodo kot dokaz o dostavi Pošiljke. Pošiljatelj in Prejemnik sprejemata potrdilo o prejemu Pošiljke z uporabo elektronske naprave in nimata pravice do pritožbe v zvezi s potrdilom o dostavi Pošiljke, pridobljenim z uporabo elektronske naprave. Vsak zapis podpisa Prejemnika ali PIN kode bo veljal za zadosten dokaz o dostavi Pošiljke. V primeru dostave na Varno mesto bo za dokaz o dostavi Pošiljke veljal poskeniran zapis. Pošiljka se preda Prejemniku ali drugi osebi, ki se nahaja na dostavnem naslovu Prejemnika, pri čemer Pošiljatelj ni dolžan preverjati, ali je ta oseba dejansko pooblaščena za prejem Pošiljke. Pošiljatelj lahko ob dostavi zahteva določene podatke ali osebni dokument te osebe. V primeru, da naj bi bila Pošiljka dostavljena Sosedu, na Varno mesto ali na Rezervni naslov, Doručitelj ni dolžan preverjati, ali je Prejemnik na takšnem nadomestnem naslovu pooblaščen za prejem Pošiljke, in taka oseba bo veljala za pooblaščeno. Če je Pošiljka dostavljena v hotel, bolnišnico, univerzo, državni urad ali druge objekte, ki imajo sprejemno pisarno ali drug centralni sprejem, je Pošiljka lahko dostavljena na takšno mesto, razen če s Pošiljateljem ni drugače dogovorjeno pred pošiljanjem Pošiljke.

Če je blago, ki ga je kupec naročil, na zalogi, prodajalec blago pošlje kupcu v povprečju v 2 delovnih dneh od sklenitve prodajne pogodbe. Če je kupec izbral plačilo v brezgotovinski obliki, je blago poslano v povprečju v 2 delovnih dneh od datuma knjiženja plačila na bančni račun prodajalca.

Stroški pošiljanja in pakiranja, ki jih izbere kupec med oddajo naročila, krije kupec v skladu s cenikom prodajalca.

Odstop od prodajne pogodbe in rešitev pogodbe po dogovoru

Prodajalec ima pravico do odstopa od prodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, v primeru, da se določenega blaga več ne proizvaja ali ne dobavlja prodajalcu, pa tudi v primeru očitne napake v ceni blaga (tj. cene, ki bistveno odstopa od cene za določen tip/vrsto blaga).

Prodajalec ima pravico do odstopa od pogodbe tudi v primeru, ko kupec ne izvede brezgotovinskega plačila v roku 1 delovnega dne od sklenitve prodajne pogodbe.

Kupec – podjetnik lahko kadarkoli od sklenitve prodajne pogodbe do pošiljanja blaga zahteva od prodajalca, da se pogodba reši po dogovoru. Prodajna pogodba bo rešena po dogovoru, ko prodajalec potrdi njeno rešitev.

Pravica do odstopa od pogodbe s strani potrošnika

V skladu s 27. členom in naslednjimi zakona o varstvu potrošnikov (t.j. zakon z dne 30. maja 2014, Dz. U. z 2020 r. št. 287 s spremembami) ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov prodajalca, brez navedbe razloga v roku 14 dni od dneva prejema blaga oziroma od prejema zadnjega dela blaga, če je predmet pogodbe več vrst blaga ali je blago sestavljeno iz več delov. Poleg zgoraj navedenih pravic po zakonu prodajalec potrošniku omogoča vračilo ali zamenjavo kupljenega blaga v podaljšanem roku do 30 dni od prejema blaga.

Postopek odstopa od pogodbe:

  • Ne pozneje kot v 30 dneh od prejema blaga mora kupec poslati prodajalcu izjavo o odstopu od pogodbe. Kupec lahko to stori preko elektronskega obrazca na spletni strani: https://www.sportega.si/s/kako-vrniti-blago-111.
  • Kupec mora brez nepotrebnega odlašanja, vendar ne pozneje kot v 30 dneh od dneva oddaje izjave o odstopu od pogodbe prodajalcu poslati blago, če je to mogoče skupaj s tovorno listo ali drugim dokumentom, ki potrjuje oddano naročilo (da omogoči identifikacijo izdelkov in prodajne pogodbe). V skladu s 34. členom zakona o varstvu potrošnikov (t.j. zakon z dne 30. maja 2014, Dz. U. z 2020 r. št. 287 s spremembami) kupec v zvezi z odstopom od prodajne pogodbe nosi le stroške vračila blaga. Vračano blago ne sme imeti znakov uporabe, mora biti nepoškodovano in popolno (vključno z dodatki). Kupec od trenutka odstopa od pogodbe odgovarja le za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica njegove uporabe na način, ki ni bil potreben za ugotovitev njegove narave in lastnosti, vključno z njegovim namenom.

Zaradi odstopa kupca od prodajne pogodbe bo prodajalec brez nepotrebnega odlašanja, vendar ne pozneje kot v 10 dneh od dneva odstopa od pogodbe, vrnil kupcu stroške dostave v skladu s členom 12(1)(10) zakona o varstvu potrošnikov v višini, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave blaga, ki ga ponuja prodajalec. Vendar pa prodajalec ni dolžan vrniti kupcu denarja, dokler kupljeno blago ni vrnjeno ali dokler kupec ne dokaže, da je bilo poslano, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

V skladu s členom 32(1) zakona o varstvu potrošnikov, če kupec odstopi od pogodbe, bo prodajalec brez nepotrebnega odlašanja, vendar ne pozneje kot v 10 dneh od dneva odstopa, kupcu vrnil vsa prejeta sredstva iz sklenjene prodajne pogodbe. Če je kupec plačal s kartico, bodo sredstva vrnjena na enak način. Če plačilna platforma iz kakršnega koli razloga preprečuje vračilo, se bo prodajalec obrnil na kupca z zahtevo po bančnem računu za vračilo sredstev. Za druge oblike plačila je vračilo sredstev mogoče le na bančni račun. Vračilo ni mogoče izvesti na račune finančnih institucij (odplačila posojil, krediti, hranilnice itd.). Vračilo se lahko izvede le na račun.

Odgovornost za napake, garancija

Prodajalec odgovarja kupcu za pomanjkljivosti blaga v trenutku njegovega prejema. Prodajalec odgovarja kupcu, zlasti za to, da je v času prehoda tveganja poškodbe blaga na kupca:

  • blago ima lastnosti, ki so jih dogovorili stranki, in če ni dogovorjeno, lastnosti, ki jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali ki jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in izvedene promocije;
  • blago je primerno za namen, določen s strani prodajalca ali za katerega se tovrstno blago običajno uporablja;
  • blago ustreza kakovosti ali izvedbi, dogovorjeni vzorcu ali modelu, če je bila kakovost ali izvedba določena po vzorcu ali modelu;
  • blago je v ustrezni količini, velikosti ali teži;
  • blago izpolnjuje zahteve, predpisane z veljavnimi predpisi.

Kupec je upravičen uveljavljati pravice iz naslova odgovornosti za fizične napake blaga v roku 24 mesecev od datuma prejema blaga. To ne velja za:

  • blago, prodano po nižji ceni zaradi napake, zaradi katere je bila določena nižja cena;
  • obrabo blaga zaradi njegove običajne uporabe;
  • v primeru rabljenega blaga, zaradi napake, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je blago imelo ob njegovem prejemu s strani kupca;
  • če to izhaja iz narave blaga.

Če je prišlo do pomanjkljive izvedbe pogodbe, ima kupec pravico do:

  • odprave napake z dobavo novega blaga brez napak ali dostave manjkajočega blaga, razen če je to nesorazmerno glede na naravo napake; če napaka velja le za del blaga, lahko kupec zahteva zamenjavo le tega dela; če to ni mogoče, lahko kupec odstopi od pogodbe. Če pa je to nesorazmerno glede na naravo napake, zlasti če je napako mogoče odpraviti brez nepotrebnega odlašanja, ima kupec pravico do brezplačne odprave napake;
  • odprave napake z popravilom blaga;
  • predložitve izjave o znižanju cene;
  • pravica do odstopa od pogodbe, razen če prodajalec brez odlašanja in brez pretiranih nevšečnosti za kupca zamenja blago z brezhibnim ali odpravi napako.

Kupec bo prodajalca obvestil o izbiri pravice ob prijavi napake ali brez nepotrebnega odlašanja po njeni prijavi. Kupec ne more spremeniti izbrane pravice brez soglasja prodajalca, razen v primeru, ko je kupec zahteval odpravo napake, ki pa se je izkazala za nemogočo. Če prodajalec ne odpravi napak v razumnem roku ali obvesti kupca, da jih ne bo odpravil, lahko kupec namesto odprave napake zahteva znižanje cene blaga ali odstopi od pogodbe. Kupec, ki je hkrati potrošnik, ima pravico do znižanja cene, tudi če prodajalec ne more dostaviti novega blaga brez napak, zamenjati njegovega dela ali popraviti blaga, prav tako pa, če prodajalec ne zagotovi popravila v razumnem roku ali če bi organizacija popravila povzročila velike težave kupcu – potrošniku.

Če je pomanjkljiva izvedba pogodbe manjša kršitev pogodbe, ima kupec pravico do odprave napake ali do znižanja cene nakupa blaga. Dokler kupec ne izkoristi pravice do znižanja cene ali odstopa od pogodbe, lahko prodajalec dostavi manjkajoče elemente ali odpravi pravno napako. Druge napake lahko prodajalec odpravi po svoji izbiri bodisi s popravilom blaga bodisi z dobavo novega blaga. Če prodajalec ne odpravi napak v razumnem roku ali zavrne odpravo napak, lahko kupec zahteva znižanje cene nakupa ali odstopi od pogodbe. Kupec ne more spremeniti izbire brez soglasja prodajalca.

Kupec ima pravico do dobave nove stvari ali zamenjave dela, tudi v primeru napake, ki jo je mogoče odpraviti, če zaradi ponovne napake po popravilu ali zaradi večje števila napak ne more pravilno uporabljati stvari. V tem primeru ima kupec pravico odstopiti od pogodbe.

Če je na prodanem blagu, na embalaži, v priloženih navodilih za uporabo ali v oglasu, v skladu z drugimi predpisi, naveden čas, v katerem je blago mogoče uporabiti, prodajalec jamči za kakovost v tem obdobju. Z jamstvom za kakovost se prodajalec zavezuje, da bo blago primerno za običajno uporabo za določen čas ali da bo ohranilo svoje običajne lastnosti. Garancija traja od trenutka, ko je blago dostavljeno kupcu; če je bilo blago poslano po sklenitvi pogodbe, garancija velja od trenutka dostave na namembni kraj. Kupec ni upravičen do garancije, če je napaka povzročena zaradi zunanjega dogodka po prehodu tveganja poškodbe blaga na kupca. To ne velja, če je napako povzročil prodajalec.

Terjatve iz naslova napak se uveljavljajo pri prodajalcu (imenovane tudi "reklamacije"). Reklamacije je mogoče vložiti z izpolnitvijo obrazca za reklamacijo, ki ga kupec pošlje skupaj z reklamiranim blagom na naslov.

Posebna določila glede reklamacij blaga s strani potrošnika

Prodajalec ali pooblaščeni uslužbenec reklamacijo obravnava brez odlašanja, v posebnih primerih pa najpozneje v 14 delovnih dneh. Odprava napake se izvede v razumnem roku.

Prodajalec je dolžan potrošniku izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je potrošnik uveljavil pravice, kakšna je vsebina reklamacijskih zahtevkov in kakšen način obravnave reklamacije potrošnik zahteva; nato pa potrditi datum in termin obravnave reklamacije, vključno s potrditvijo izvedbe popravila, ali pa pisno zavrniti obravnavo reklamacije. Vse informacije se pošljejo potrošniku po elektronski pošti (v prilogi protokol o sprejemu reklamacije in reklamacijski zapisnik).

V skladu z določbami 12. člena, 1. točka 21 in 39. člena, 1. točka 14 zakona o varstvu potrošnikov (z dne 30. maja 2014 r., Dz. U. 2020 št. 287 s spremembami) prodajalec obvešča, da se potrošnik lahko v primeru izvensodnega reševanja spora obrne na nadzorni organ, ki je Urad za varstvo konkurence in potrošnikov. Urad za varstvo konkurence in potrošnikov obravnava izvensodne pritožbe potrošnikov v skladu z ustreznimi pravnimi predpisi.

Varstvo osebnih podatkov

Informacije o varstvu osebnih podatkov so na voljo na naslovu: https://www.sportega.si/s/varstvo-osebnih-podatkov-207.

Reševanje sporov

Vsi spori med prodajalcem in kupcem se rešujejo pred pristojnimi sodišči.

V skladu z zakonom z dne 23. septembra 2016 o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Dz. U. poz. 1823) ima kupec, ki je hkrati potrošnik, pravico do izvensodnega reševanja spora, ki izhaja iz sklenjene prodajne pogodbe ali pogodbe o storitvah.

Postopek izvensodnega reševanja spora se začne izključno na zahtevo potrošnika in le, če spor ni bil rešen neposredno s prodajalcem. Zahtevek je mogoče vložiti najpozneje v enem letu od dne, ko je potrošnik prvič uveljavil pravice zoper prodajalca.

Potrošnik ima pravico, da svojo zadevo reši preko spletne platforme ODR na naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Med trajanjem izvensodnega postopka roki za zastaranje in prekluzivni roki ne tečejo, razen če ena od strank izrecno zavrne nadaljnjo udeležbo v postopku.

Končne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo in so zavezujoči v skladu z njihovo vsebino, objavljeno na spletni strani trgovine na dan, ko kupec odda naročilo. Kupec ob prejetju potrditve naročila prejme tudi veljavne SPP. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe SPP.